Analýza marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě – Dominika HALAMOVÁ
Dominika HALAMOVÁ
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě
Anotace:
Předložená bakalářské práce se zabývá marketingovou komunikací vybraných Erasmus clubů na sociálních sítích Facebook a Instagram. Teoretická část se zabývá pojmy jako marketing, marketing na internetu a marketingová komunikace. Také definuje sociální média, sociální sítě a analytické nástroje. V praktické části práce jsou nejprve popsány vybrané Erasmus cluby i s jejich nabídkou. Poté je provedena …víceAbstract:
The presented bachelor thesis is focused on marketing communication of selected Erasmus clubs on social networks Facebook and Instagram. The theoretical part deals with marketing, internet marketing and marketing communication. Also defines terms such as social media, social networks and analytics tools. In practical part are firstly the selected Erasmus clubs introduces with their offer. Then is done …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. David Prantl
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HALAMOVÁ, Dominika. Analýza marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Lenka Říhová