Návrh on-line marketingové strategie pro společnost Tribun EU s. r. o. - Knihovnicka.cz – Tamara Komínová
Tamara Komínová
Bakalářská práce
Návrh on-line marketingové strategie pro společnost Tribun EU s. r. o. - Knihovnicka.cz
Online marketing proposal for the company Tribun EU s. r. o. – knihovnicka.cz
Anotace:
Komínová, T. Návrh online marketingové strategie pro podnik Tribun EU s. r. o. – knihovnicka.cz. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita, 2020.Bakalářská práce je zaměřena na návrh online marketingu pro podnik Tri-bun EU s. r. o – Knihovnicka.cz. Marketingová kampaň je vytvořená za použití on-line marketingových nástrojů. Při tvorbě marketingové propagace se vychází z informací zjištěných z PESTE …víceAbstract:
Komínová, T. Online marketing proposal for the company Tribun EU s. r. o. – kni-hovnicka.cz. Bachelor ‘s thesis. Brno: Mendel University, 2020.The bachelor ‘s thesis is focused on the proposal of online marketing strate-gy for the company Tribun EU s. r. o. – Knihovnicka.cz. The marketing campaign is created by using online marketing tools. The marketing promotion is based on the information obtained …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOMÍNOVÁ, Tamara. \textit{Návrh on-line marketingové strategie pro společnost Tribun EU s. r. o. - Knihovnicka.cz}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/5ks2sj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Účetnictví a daně
Práce na příbuzné téma
-
Využití nástrojů online marketingu k posilování zákaznických vztahů
Milan Tkáč -
Efektivita a integrace online marketingu v rámci firmy
Mikuláš Hrubý -
Efektivita online marketingu malé firmy
Mikuláš Hrubý -
Využití online marketingu při budování firmy
Ondřej Kavalír -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Využívání online marketingu v internetových obchodech
Zuzana Nesvadbová -
Využití online marketingu ve vybraném podniku
Barbora Nováková -
Celebrity endorsement v online marketingu
Marie Neradová