Návrh on-line marketingové strategie pro společnost Tribun EU s. r. o. - Knihovnicka.cz – Tamara Komínová
Tamara Komínová
Bachelor's thesis
Návrh on-line marketingové strategie pro společnost Tribun EU s. r. o. - Knihovnicka.cz
Online marketing proposal for the company Tribun EU s. r. o. – knihovnicka.cz
Abstract:
Komínová, T. Návrh online marketingové strategie pro podnik Tribun EU s. r. o. – knihovnicka.cz. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita, 2020.Bakalářská práce je zaměřena na návrh online marketingu pro podnik Tri-bun EU s. r. o – Knihovnicka.cz. Marketingová kampaň je vytvořená za použití on-line marketingových nástrojů. Při tvorbě marketingové propagace se vychází z informací zjištěných z PESTE …moreAbstract:
Komínová, T. Online marketing proposal for the company Tribun EU s. r. o. – kni-hovnicka.cz. Bachelor ‘s thesis. Brno: Mendel University, 2020.The bachelor ‘s thesis is focused on the proposal of online marketing strate-gy for the company Tribun EU s. r. o. – Knihovnicka.cz. The marketing campaign is created by using online marketing tools. The marketing promotion is based on the information obtained …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOMÍNOVÁ, Tamara. \textit{Návrh on-line marketingové strategie pro společnost Tribun EU s. r. o. - Knihovnicka.cz}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/5ks2sj/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Economics and Management / Accounting and Taxes
Theses on a related topic
-
Využití nástrojů online marketingu k posilování zákaznických vztahů
Milan Tkáč -
Efektivita a integrace online marketingu v rámci firmy
Mikuláš Hrubý -
Efektivita online marketingu malé firmy
Mikuláš Hrubý -
Využití online marketingu při budování firmy
Ondřej Kavalír -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Využívání online marketingu v internetových obchodech
Zuzana Nesvadbová -
Využití online marketingu ve vybraném podniku
Barbora Nováková -
Celebrity endorsement v online marketingu
Marie Neradová