Čtenářská gramotnost žáků na konci 1. vzdělávacího období ve vztahu k vyučovací metodě – Mgr. Jana Kalinová
Mgr. Jana Kalinová
Diplomová práce
Čtenářská gramotnost žáků na konci 1. vzdělávacího období ve vztahu k vyučovací metodě
Reading literacy of pupils at the end of the first educational period in relation to teaching methods
Anotace:
Diplomová práce se zabývá čtenářskou gramotností žáků na konci 1. vzdělávacího období ve vztahu k vyučovací metodě. Cílem práce je zjistit, zda a v čem se liší úroveň čtenářské gramotnosti u žáků, kteří se učili číst metodou analyticko-syntetickou nebo genetickou. V první části jsou shrnuty teoretické poznatky o čtenářské gramotnosti a gramotnosti obecně. Dále jsou zde popsány výukové metody čtení …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the reading literacy of pupils at the end of their first period of education in relation to a teaching method. The aim of the thesis is to find out if the level of the reading literacy of the pupils who were taught by analytical-synthetic method or genetic method is different and in what aspects. Theoretical knowledge about reading literacy and about literacy in general …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/t0yo3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Radek Pospíšil
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Výskyt čtenářských nedostatků ve třídách vyučujících metodou analyticko-syntetickou a metodou genetickou
Petra ANDĚLOVÁ -
Výhody a nevýhody genetické a analyticko-syntetické metody čtení u dětí se specifickými poruchami učení
Soňa ČEPLOVÁ -
Využití analyticko-syntetické metody a metody Sfumato při práci s žáky s parciálními poruchami
Lucie ŠROMOVÁ -
Analysis of the Corpus of Texts Generated by ChatGPT for Teaching Reading Comprehension.
Tereza KUBÁNKOVÁ -
Analyticko-syntetická metoda výuky počátečního čtení v soudobé škole a její proměna
Eva PAULEROVÁ -
Vytváření příležitostí pro rozvoj čtenářské gramotnosti ve výuce na 1. stupni prostřednictvím metod kritického myšlení
Dominika Hrnčiříková -
Rozvoj čtenářské gramotnosti prostřednictvím metod kritického myšlení na 1. stupni ZŠ
Nikola Goňová -
Využívání znalostí a dovedností v matematice k řešení slovních úloh se zaměřením na rozvíjení čtenářské gramotnosti
Alžběta Pilerová