Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele – Bc. Lukáš Hlaváček
Bc. Lukáš Hlaváček
Diplomová práce
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Psychological functions of the packaging and consumer decision
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjistit, zda obal ovlivňuje zákaznické chování a jakým způsobem působí v nákupním procesu. K dosažení cíle diplomové práce je využito dotazníkové šetření. První část diplomové práce se zabývá deskripcí tématu a výkladem pojmů v oblasti obalů produktů, psychologie spotřebitele a jeho nákupního chování. Autor zde charakterizuje základní funkce obalu, různorodosti využívaných …víceAbstract:
The aim of the final thesis is to find out whether the packaging affects customer behavior and how it influences the purchasing process. To achieve the aim of the final thesis, questionnaire survey is used. The first part of the final thesis includes description of the main topic and the interpretation of terms in the field of product packaging, consumer psychology and their buying behavior. The author …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pf9qw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Uplatnění psychologie v marketingu
Nelia Šymon -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Denisa Schönigerová -
Psychologie chování spotřebitelů při výběru fitness oblečení
Kristýna Brychová -
Uplatnění psychologie v marketingu
Hana Skarbinová -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Nvard Navasardyan -
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Dražanová -
Psychologická funce obalu a rozhodování spotřebitele
Kristýna Kadlecová -
Faktory ovlivňující rozhodování spotřebitele
Tomáš Pytloun