Motivy pro online hodnocení výrobků a služeb a jeho vliv na nákupní rozhodování – Bc. Jakub Frýbl
Bc. Jakub Frýbl
Diplomová práce
Motivy pro online hodnocení výrobků a služeb a jeho vliv na nákupní rozhodování
Motives for using online user- reviews of products and services and their influence on buyer decision- process
Anotace:
Předmětem diplomové práce Motivy pro online hodnocení výrobků a služeb (user-review) a jeho vliv na nákupní rozhodování je zjištění motivů uživatelů aplikace Airbnb psát hodnotící komentáře ubytování a význam těchto komentářů na výběr ubytování přes tuto službu. První část práce je zaměřená na teoretická východiska týkající se obchodování na internetu, online hodnocení výrobků a služeb a důvody lidí …víceAbstract:
The subject of the thesis Motives for using online user-reviews of products and services and their influence on buyer decision-proces is the finding of Airbnb users' motives to write reviews of the accommodation and the importance of these comments for the choice of accommodation through this service. First part of the thesis focuses on the theoretical background of e-commerce, on-line evaluation of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/oq7uz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Anida Krajina
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory
Meryem Czyz -
User-generated content v marketingu destinací cestovního ruchu
Petra Süssmilichová -
Vliv user-generated content na nákupní rozhodovací proces českých turistů
Veronika Linhartová -
Obchodování s lidmi v kontextu vztahů mezi Thajskem a Laosem
Tereza Zavadilová -
Obchod s lidmi v Bosně a Hercegovině mezi lety 2003 až 2013
Magdaléna Chorvátová -
Uživatelské hodnocení a jeho vliv na nákupní rozhodování
Ewa Hlaváčová -
The Lexicon of Azeroth: A study of word-formation processes
Karolína Bínová -
The Role of Smart Tourism Technologies towards Destinations' Loyalty and Positive Word-of-Mouth: A Perspective through SOR Theory
Meryem Czyz