Dominik Kameš

Bachelor's thesis

Etický kodex reklamy

Code of Ethics in advertising
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit, jakým způsobem veřejnost přistupuje k reklamě a jak jí vnímá, především z etického hlediska. Dalšími cíli je prozkoumat, jak přibližně dlouhou dobu stráví lidé u televizních obrazovek, jejich reakci na reklamy a reklamní bloky v médiích. Dále je zkoumáno, do jaké míry je veřejnost ochotná reklamy vnímat nebo sledovat a v jakých médiích či jakými způsoby …more
Abstract:
The main objective of this bachelor thesis is to find out how the public perceives the advertising, particularly from an ethical perspective. Other goals are to explore how long approximately people spend their time in front of TV and their response to the ads in the media. It is also examined to what extent the public is willing to watch ads or to perceive them. Finally, it is specifically examining …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 3. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Jan Brabec, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses 5l121l 5l121l/2
16/3/2017
Folders
Files
Mach, J.
16/3/2017
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.