Dominik Kameš
Bakalářská práce
Etický kodex reklamy
Code of Ethics in advertising
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit, jakým způsobem veřejnost přistupuje k reklamě a jak jí vnímá, především z etického hlediska. Dalšími cíli je prozkoumat, jak přibližně dlouhou dobu stráví lidé u televizních obrazovek, jejich reakci na reklamy a reklamní bloky v médiích. Dále je zkoumáno, do jaké míry je veřejnost ochotná reklamy vnímat nebo sledovat a v jakých médiích či jakými způsoby …víceAbstract:
The main objective of this bachelor thesis is to find out how the public perceives the advertising, particularly from an ethical perspective. Other goals are to explore how long approximately people spend their time in front of TV and their response to the ads in the media. It is also examined to what extent the public is willing to watch ads or to perceive them. Finally, it is specifically examining …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Brabec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Exploring the corporate codes of ethics of technological companies in India and comparison with the Indian legal framework
Lester Aranha -
Code of Ethics v CSR reportingu organizace
Nikol Kurtulíková -
Text and images as persuasive instruments in advertising: a qualitative discourse analysis of the VW Beetle advertising campaign between the late 1950’s and the present time
Ivan Marousek -
Artificial Intelligence in Digital Advertising: Overview of industry 4.0 features adopted in advertising and their impact on the value chain
Malgorzata Izabela Jablonska -
The Language of Advertising: Analysis of Advertising Slogans in Fast Food Industry
Adela Pilátová -
Cultural Differences in Advertising Between Scandinavian and Balkan Countries
Leevi Pohjosmäki -
Localization in Advertising
Linda Hojgrová -
Sexism in advertising
Malika Tursun
Název
Vložil
Vloženo
Práva