Dominik Kameš

Bakalářská práce

Etický kodex reklamy

Code of Ethics in advertising
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit, jakým způsobem veřejnost přistupuje k reklamě a jak jí vnímá, především z etického hlediska. Dalšími cíli je prozkoumat, jak přibližně dlouhou dobu stráví lidé u televizních obrazovek, jejich reakci na reklamy a reklamní bloky v médiích. Dále je zkoumáno, do jaké míry je veřejnost ochotná reklamy vnímat nebo sledovat a v jakých médiích či jakými způsoby …více
Abstract:
The main objective of this bachelor thesis is to find out how the public perceives the advertising, particularly from an ethical perspective. Other goals are to explore how long approximately people spend their time in front of TV and their response to the ads in the media. It is also examined to what extent the public is willing to watch ads or to perceive them. Finally, it is specifically examining …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jan Brabec, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 5l121l 5l121l/2
16. 3. 2017
Složky
Soubory
Mach, J.
16. 3. 2017
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.