Tomáš Kryst

Master's thesis

Použití kvantitativních metod pro podporu rozhodování při stanovení základní strategie cíleného marketingu a Marketing Engineering

The use of quantitative methods for support decision making about basic strategy of targeted marketing and Marketing Engineering
Abstract:
Diplomová práce se zabývá pouţitím kvantitativních a statistických metod pro podporu rozhodování v marketingu. Především se zabývá postupy, které se pouţívají v praxi pro stanovení základní strategie cíleného marketingu S-T-P. Aplikace tohoto přístupu vyţaduje softwarovou podporu, a proto jsou představeny počítačové programy, které se v praxi k tomuto účelu pouţívají. Práce se také zabývá omezeními …more
Abstract:
This thesis deals with the use of quantitative and statistical methods for decision making support in marketing. Mainly deals with the procedures to be used in practice to determine the basic strategy of targeted marketing S-T-P. Application of this approach requires software support, and therefore presents computer programs that are in practice used for this purpose. The work also addresses the limitations …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 1. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 9. 2014
  • Supervisor: Josef Jablonský
  • Reader: Martina Zouharová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41917