Tomáš Kryst

Master's thesis

Použití kvantitativních metod pro podporu rozhodování při stanovení základní strategie cíleného marketingu a Marketing Engineering

The use of quantitative methods for support decision making about basic strategy of targeted marketing and Marketing Engineering
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá pouţitím kvantitativních a statistických metod pro podporu rozhodování v marketingu. Především se zabývá postupy, které se pouţívají v praxi pro stanovení základní strategie cíleného marketingu S-T-P. Aplikace tohoto přístupu vyţaduje softwarovou podporu, a proto jsou představeny počítačové programy, které se v praxi k tomuto účelu pouţívají. Práce se také zabývá omezeními …viac
Abstract:
This thesis deals with the use of quantitative and statistical methods for decision making support in marketing. Mainly deals with the procedures to be used in practice to determine the basic strategy of targeted marketing S-T-P. Application of this approach requires software support, and therefore presents computer programs that are in practice used for this purpose. The work also addresses the limitations …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 1. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2014
  • Vedúci: Josef Jablonský
  • Oponent: Martina Zouharová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41917