Použití kvantitativních metod pro podporu rozhodování při stanovení základní strategie cíleného marketingu a Marketing Engineering – Tomáš Kryst
Tomáš Kryst
Master's thesis
Použití kvantitativních metod pro podporu rozhodování při stanovení základní strategie cíleného marketingu a Marketing Engineering
The use of quantitative methods for support decision making about basic strategy of targeted marketing and Marketing Engineering
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá pouţitím kvantitativních a statistických metod pro podporu rozhodování v marketingu. Především se zabývá postupy, které se pouţívají v praxi pro stanovení základní strategie cíleného marketingu S-T-P. Aplikace tohoto přístupu vyţaduje softwarovou podporu, a proto jsou představeny počítačové programy, které se v praxi k tomuto účelu pouţívají. Práce se také zabývá omezeními …viacAbstract:
This thesis deals with the use of quantitative and statistical methods for decision making support in marketing. Mainly deals with the procedures to be used in practice to determine the basic strategy of targeted marketing S-T-P. Application of this approach requires software support, and therefore presents computer programs that are in practice used for this purpose. The work also addresses the limitations …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 1. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41917
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2014
- Vedúci: Josef Jablonský
- Oponent: Martina Zouharová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRYST, Tomáš. \textit{Použití kvantitativních metod pro podporu rozhodování při stanovení základní strategie cíleného marketingu a~Marketing Engineering}. Online. Diplomová práca. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/5l44yo/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41917
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Ekonometrie a operační výzkum
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
How an Unforeseen Economic Crisis from the Coronavirus Affects Financial Strategy and Decision-making in Capital Structures
Jack Joseph -
A Cognitive Knowledge-Based Decision-Making
Tomáš Konrád -
Group decision-making processes in teams guided by Agile principles
Olha Yushchenko -
Strategic management and decision-making in hotel operation
Tomáš Pešťák