Marketingová komunikace Ochotnického divadla ve Hvozdné – Vendula Kořínková
Vendula Kořínková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace Ochotnického divadla ve Hvozdné
Marketing Communication of the Amateur Theatre in Hvozdná
Anotace:
Tato bakalářská práce se bude věnovat marketingové komunikaci Ochotnického divadla ve Hvozdné v prostředí Facebooku. Zaměří se na popis základních pojmů marketingové komunikace z hlediska divadelní i neziskové instituce a také na Facebook jako komunikační nástroj. Na základě provedeného výzkumu v podobě obsahové analýzy a hloubkových rozhovorů budou analyzovány příspěvky této divadelní instituce. Výstupem …víceAbstract:
This bachelor thesis will focus on the marketing communication of the Voluntary Theatre in Hvozdná in the Facebook environment. It will focus on the description of the basic concepts of marketing communication from the point of view of a theatre and a non-profit institution and also on Facebook as a communication tool. Based on the research conducted in the form of content analysis and in-depth interviews …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kořínková, Vendula. Marketingová komunikace Ochotnického divadla ve Hvozdné. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Trendy v oblasti marketingové komunikace podniků působících v cestovním ruchu
Michaela Škutová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Podpora prodeje jako nástroj marketingové komunikace v podniku v sektoru služeb v oblasti ubytování a pohostinství
Marcela Hipská -
Marketingová komunikace vybraných politických stran v rámci politického marketingu
Nikola Jurzycová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Karolína Herbstová