Marketingová koncepce firmy v prostředí českého zdravotnictví – Ing. Radek Jírů, DiS.
Ing. Radek Jírů, DiS.
Bachelor's thesis
Marketingová koncepce firmy v prostředí českého zdravotnictví
Company marketing concept in Czech healt environment
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou výroby a distribuce jednorázových zdravotnických prostředků. Ve svém životním cyklu se velká část produktů nachází ve fázi úpadku. Prodejem těchto výrobků firma stále ještě realizuje vysoké tržby, avšak objem zisku se rok od roku snižuje. Návrhová část předkládá ve svém výsledku návrh nové firemní strategie, konkrétně přechod z dosud uplatňované prodejní koncepce …moreAbstract:
Bachelor thesis is focused on production and distribution of disposable medical devices. There are a lot of company products in phase of decline of their life cycle. Selling these products, company still realizes high sales but amount of profit is from year to year lower. Proposal part of the thesis presents the results of its proposal for a new corporate strategy, namely the transition from previously …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 4. 2012
Identifier:
https://is.sting.cz/th/vepv3/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2012
- Supervisor: Ing. Tomáš Urbánek
- Reader: Mgr. Miroslav Minář
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Marketingová koncepce náborových aktivit vybrané SŠ
Helena Šenkeříková -
Návrh koncepce marketingu malého pivovaru
Lenka Stibalová -
Marketingová koncepce vybrané obce
Eliška Prchlíková -
Marketingová koncepce průmyslového podniku
Petra Losová -
Identifikace cílové skupiny uživatelů a návrh koncepce rozvoje služby Online Fitness
Daniel OPAČITÝ -
Koncepce rozvoje sportovního areálu SC Ostrava
Daniel FILO -
Analýza a návrh koncepce marketingové strategie SAZKA ARENY v Praze
Pavlína BLAŽKOVÁ -
Marketingová strategie podniku
Pavel Krůta