Interpretace melodramu na druhém stupni základní školy – Eva HROMASOVÁ
Eva HROMASOVÁ
Diplomová práce
Interpretace melodramu na druhém stupni základní školy
The Interpretation of Melodrama at the Lower Secondary School
Anotace:
Interpretace melodramu s sebou přináší spoustu pozitiv. Je jen třeba tuto aktivitu správně uchytit, žáky dobře motivovat a vědět jak postupovat při společné výuce s žáky. Cílem práce je snaha o shrnutí možností využití interpretace melodramu ve výchovně vzdělávacím procesu, rozšíření toho trendu mezi vyučující, kteří se s tímto žánrem doposud dostatečně či zcela neseznámili a vnuknout jim myšlenku …víceAbstract:
The interpretation of the melodrama brings many positives. It is necessary to accessfully grab this activity, motivate children and know how to advance during the education. The aim of the work is an effort to resume possibilities of the use of the melodrama in the education, spreading this trend among the teachers who haven´t met it yet and give them a thought of get this activity to their music lessons …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Lenka Přibylová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HROMASOVÁ, Eva. Interpretace melodramu na druhém stupni základní školy. Ústí nad Labem, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Uč. HV pro ZŠ, SŠ a ZUŠ
Práce na příbuzné téma
-
Hudební výchova na Základní škole Ilji Hurníka
Magda Krupová -
Interdisciplinární výuka v hudební výchově na II. stupni základní školy
Miriam Kudrnová -
Výuka hudební výchovy na druhém stupni základní školy v České republice a v Německu
Anna Prchalová -
Využití výukových metod Františka Lýska s podporou moderních technologií při výuce hudební výchovy na 1. stupni základní školy
Ota Nožka -
Hudební výchova ve Svobodném státě Sasko a v České republice. Popis a porovnání koncepcí hudební výchovy Leo Kestenbergra a Vladimíra Helferta s dnešní koncepcí výuky v obou zemích. Srovnání současných učebních plánů pro výuku hudební výchovy obou zemí na prvním stupni základních škol.
Gabriela WINGENDER -
Hudební výchova ve Svobodném státě Sasko a v České republice. Popis a porovnání koncepcí hudební výchovy Leo Kestenbergra a Vladimíra Helferta s dnešní koncepcí výuky v obou zemích. Srovnání současných učebních plánů pro výuku hudební výchovy obou zemí na prvním stupni základních škol.
Gabriela WINGENDER -
Vztah dospělé populace k předmětu hudební výchova na ZŠ
František Hrazdíra -
Hudební styly a žánry z pohledu učitele hudební výchovy
Barbora ŠENKOVÁ