Eva HROMASOVÁ

Master's thesis

Interpretace melodramu na druhém stupni základní školy

The Interpretation of Melodrama at the Lower Secondary School
Abstract:
Interpretace melodramu s sebou přináší spoustu pozitiv. Je jen třeba tuto aktivitu správně uchytit, žáky dobře motivovat a vědět jak postupovat při společné výuce s žáky. Cílem práce je snaha o shrnutí možností využití interpretace melodramu ve výchovně vzdělávacím procesu, rozšíření toho trendu mezi vyučující, kteří se s tímto žánrem doposud dostatečně či zcela neseznámili a vnuknout jim myšlenku …more
Abstract:
The interpretation of the melodrama brings many positives. It is necessary to accessfully grab this activity, motivate children and know how to advance during the education. The aim of the work is an effort to resume possibilities of the use of the melodrama in the education, spreading this trend among the teachers who haven´t met it yet and give them a thought of get this activity to their music lessons …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: doc. PhDr. Lenka Přibylová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HROMASOVÁ, Eva. Interpretace melodramu na druhém stupni základní školy. Ústí nad Labem, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta