Návrh marketingové strategie nového podniku – Martin Kosík
Martin Kosík
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie nového podniku
Proposal for the marketing strategy of a new business
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je na základě získaných dat a jejich následné analýzy navrh-nout marketingovou strategii pro nově vzniklou marketingovou agenturu. Vzhledem k hlavní činnosti podniku se práce zaměřuje na digitální marketing. Hlavním přínosem této práce je vymezení prvních marketingových kroků podniku. Tímto způsobem budou mít vlastníci podniku jasný směr, jak efektivně oslovit a zís-kat první …viacAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to propose a marketing strategy for a newly esta-blished marketing agency based on acquired data and subsequent analysis. Given the main activity of the company, the thesis focuses on digital marketing. The main contribution of this work lies in defining the initial marketing steps for the company. This way, the owners of the business will have a clear direction on …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93506
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
- Vedúci: Jan Mareš
- Oponent: Jana Müllerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93506
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza digitální marketingové strategie vybrané společnosti
Jesika Liptáková -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Event marketingová strategie digitální agentury Taste
Nikola Bartošová -
Marketingová strategie pro digitální marketingovou agenturu
Šárka Müllerová -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Michaela Svobodová -
Marketingová strategie podniku
Radek Boháč -
Digitální marketingová strategie marketingových agentur
David Artur Fiedler -
Marketingová strategie maloobchodní společnosti
Dominik Molinek