David Artur Fiedler

Bakalářská práce

Digitální marketingová strategie marketingových agentur

Digital marketing strategy of marketing agencies
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na charakteristiku digitální marketingové strategie marketingových agentur ¬a její vliv na vztahy se zákazníky – jejich získávání či udržování. Kromě teoretické části, v níž je kladen důraz na pochopení role digitálního marketingu, mezifiremních obchodních vztahů a funkce marketingových agentur, se práce zabývá vymezením forem digitálního marketingu pro snazší pochopení …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the characteristics of the digital marketing strategy of marketing agencies and its impact on customer relations - their acquisition or maintenance. In addition to the theoretical part, which emphasizes the role of digital marketing, intercompany relations and the role of marketing agencies, the thesis deals with the definition of forms of digital marketing to facilitate …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Anton Zelenko

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86970