Martin Kosík

Bakalářská práce

Návrh marketingové strategie nového podniku

Proposal for the marketing strategy of a new business
Anotace:
Cílem bakalářské práce je na základě získaných dat a jejich následné analýzy navrh-nout marketingovou strategii pro nově vzniklou marketingovou agenturu. Vzhledem k hlavní činnosti podniku se práce zaměřuje na digitální marketing. Hlavním přínosem této práce je vymezení prvních marketingových kroků podniku. Tímto způsobem budou mít vlastníci podniku jasný směr, jak efektivně oslovit a zís-kat první …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to propose a marketing strategy for a newly esta-blished marketing agency based on acquired data and subsequent analysis. Given the main activity of the company, the thesis focuses on digital marketing. The main contribution of this work lies in defining the initial marketing steps for the company. This way, the owners of the business will have a clear direction on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
  • Vedoucí: Jan Mareš
  • Oponent: Jana Müllerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93506

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management