Projekt rozšíření podniku s podporou externích zdrojů financování z EU – Bc. David Pavlát
Bc. David Pavlát
Diplomová práce
Projekt rozšíření podniku s podporou externích zdrojů financování z EU
Business Expansion Project with Support of External Funding Sources from the EU
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na přípravu projektu rozšíření společnosti EMSEKO CZ, s.r.o. s využitím externích zdrojů financování poskytovaných strukturálními fondy Evropské unie. Teoretická část je zpracována na základě literární rešerše odborné literatury a popisuje podnikatelský záměr, metodologii rozšiřování podniku, finanční podporu ze zdrojů Evropské unie a také marketingové a finanční analýzy …víceAbstract:
This thesis aims to prepare a business expansion project for EMSEKO CZ, s.r.o. company with the support of external funding sources provided by the European Structural and Investment funds. The theoretical part is based on literary research of specialized literature and describes business plan, methods of business expansion, funding provided by the European Union, and also marketing and financial company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pavlát, David. Projekt rozšíření podniku s podporou externích zdrojů financování z EU. Zlín, 2019. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatelsky záměr na zřízení řetězce fitness centra Stellae v České republice
Denis Král -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Podnikatelský záměr nového ubytovacího zařízení
Veronika Dědková -
Marketingová situační analýza podniku
Michal Nový -
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
Podnikatelský záměr a založení firmy, její marketingová strategie
Jana Kolářová -
Analýza a návrh marketingové strategie pro vybraný podnikatelský subjekt.
Martina Chmelíková -
Podnikatelský plán na rozšíření aktivit rodinného podniku PZP MERLIN s.r.o.
Adéla Machová