Individuální integrace žáků s mentálním postižením z pohledu žáků základních škol – Sára KALIVODOVÁ
Sára KALIVODOVÁ
Bakalářská práce
Individuální integrace žáků s mentálním postižením z pohledu žáků základních škol
Elementary school pupil perception of individual integration of pupils with mental impairments
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem individuální integrace žáků s mentálním postižením z pohledu žáků základních škol. Teoretická část je zaměřena na mentální postižení, jeho klasifikaci, etiologii, diagnostiku a vzdělávání. Empirická část je věnována prezentaci výsledků kvantitativně orientovaného výzkumného šetření cíleného na hodnocení vybraných aspektů integrace žáků s mentálním postižením (hodnocení …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the topic of individual integration of pupils with mental disabilities from the perspective of primary school pupils. The theoretical part is focused on mental disability, classification, etiology, diagnosis and education. The empirical part is devoted to the presentation of the results of a quantitatively oriented research survey aimed at evaluating selected aspects …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KALIVODOVÁ, Sára. \textit{Individuální integrace žáků s mentálním postižením z pohledu žáků základních škol}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/5mb1xy/.
Jak správně citovat práci
KALIVODOVÁ, Sára. Individuální integrace žáků s mentálním postižením z pohledu žáků základních škol. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Pozitivní percepce dětí s mentální retardací v jejich rodinách v závislosti na věku dítěte, struktuře rodiny a pobytu člověka s mentální retardací ve vybraných institucích.
Denisa NOVOTNÁ KUBÍNKOVÁ