Individuální integrace žáků s mentálním postižením z pohledu žáků základních škol – Sára KALIVODOVÁ
Sára KALIVODOVÁ
Bachelor's thesis
Individuální integrace žáků s mentálním postižením z pohledu žáků základních škol
Elementary school pupil perception of individual integration of pupils with mental impairments
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá tématem individuální integrace žáků s mentálním postižením z pohledu žáků základních škol. Teoretická část je zaměřena na mentální postižení, jeho klasifikaci, etiologii, diagnostiku a vzdělávání. Empirická část je věnována prezentaci výsledků kvantitativně orientovaného výzkumného šetření cíleného na hodnocení vybraných aspektů integrace žáků s mentálním postižením (hodnocení …viacAbstract:
The bachelor's thesis deals with the topic of individual integration of pupils with mental disabilities from the perspective of primary school pupils. The theoretical part is focused on mental disability, classification, etiology, diagnosis and education. The empirical part is devoted to the presentation of the results of a quantitatively oriented research survey aimed at evaluating selected aspects …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Zdeněk Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KALIVODOVÁ, Sára. \textit{Individuální integrace žáků s mentálním postižením z pohledu žáků základních škol}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/5mb1xy/.
Jak správně citovat práci
KALIVODOVÁ, Sára. Individuální integrace žáků s mentálním postižením z pohledu žáků základních škol. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special pedagogy - intervention
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáka s epilepsií v základní škole
Zuzana Vašulková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková