"Jak se žije v karanténě": kvalitativní analýza vybraných vláken sociálních sítí – Bc. Laura Opletalová
Bc. Laura Opletalová
Bachelor's thesis
"Jak se žije v karanténě": kvalitativní analýza vybraných vláken sociálních sítí
"How is living in quarantine": a qualitative analysis of selected social network threads
Abstract:
Cílem práce bylo analyzovat a popsat, jak se projevila pandemie viru COVID-19 do života rodičů školních dětí a do jejich prožívání. Tato práce se zabývá tím, jak matky využívaly sociální sítě a jaká témata a emoce se v jejich příspěvcích objevovaly. Dále zkoumá náročnost rodičovství v běžné době a srovnává ji se situací během pandemie. Metodou výzkumu byla tematická analýza, která umožnila prozkoumat …moreAbstract:
The goal of this paper is to analyze and describe the impact of the COVID-19 on the lives of parents with school children, and their experiences during this time period. This thesis deals with how mothers used social networks and which topics and emotions they projected in their posts. It also examines the challenges of parenthood in regular times in comparison to the situation during the pandemic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2022
Identifier:
https://is.muni.cz/th/tggfr/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 1. 2023
- Supervisor: doc. PhDr. Jana Marie Havigerová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Martin Pírko
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OPLETALOVÁ, Laura. \textit{''Jak se žije v karanténě'': kvalitativní analýza vybraných vláken sociálních sítí}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2022. Available from: https://theses.cz/id/5mjhrp/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Vliv digitální demence na rozpoznání product placementu na sociálních sítích
Sára Seidlová -
Internetové memy na ruské sociální síti Vkontakte se zaměřením na jejich využití zpravodajskou komunitou Lentač a na vzdělávacím kanále Obrazovač
Sergey Kharitonov -
Aplikace systémové dynamiky na vliv reklamy na sociálních sítích na objednávky výrobků
Tomáš Knopp -
Pohled rodičů na aktivity jejich nezletilých dětí na sociálních sítích
Aneta Hladíková -
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová -
Etika velkých dat na sociálních sítích se zaměřením na soukromí
Eliška Weisová -
Vliv zesměšňování na sociálních sítích a jeho dopad na psychiku dětí
Petra Padyásková