Nikol Moravcová
Master's thesis
Reklamní předměty značky Pilsner Urquell
Promotional products of the Pilsner Urquell brand
Abstract:
Cílem diplomové práce na téma „Reklamní předměty značky Pilsner Urquell“ je kriticky zhodnotit současný stav reklamních předmětů značky Pilsner Urquell jakožto lídra v pivním průmyslu a na základě vlastního výzkumu navrhnout možná zlepšení. Literární rešerše diskutuje, jaké jsou možnosti využití a význam reklamních předmětů, jejich produkce, distribuce, na jaké cílové skupiny je možné se zaměřit a …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis on the topic of “Promotional products of the Pilsner Urquell brand” is the critical evaluation of the current offer of Pilsner Urquell´s promotional products and suggestion of improvements based on research. The literature review discusses the possible uses and the importance of the promotional products as well as their production, distribution, identification of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82679
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2021
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Petr Procházka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82679
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Patologický jev - Alkohol u řidičů motorových vozidel a sociální marketing
Jana Ljapinová -
Sociální marketing: řízení pod vlivem alkoholu
Tereza Vaculová -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru telekomunikací
Marek Nejman -
Reklamní předměty z pohledu psychologie
Lucie Kaválková -
Podpora prodeje společnosti v B2B sektoru
Tomáš Janda -
Produktová nabídka turistické oblasti Opavské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Kateřina Prasková -
Produktová nabídka turistické oblasti Těšínské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Zuzana Górecká -
Produktová nabídka turistické oblasti Beskydy-Valašsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Jana Stachovcová