Marketingová situační analýza BK Lions Jindřichův Hradec – Patrik Hron
Patrik Hron
Bakalářská práce
Marketingová situační analýza BK Lions Jindřichův Hradec
Marketing Situational Analysis of the BK Lions Jindřichův Hradec
Anotace:
Cílem bakalářské práce je provedení analýzy jednotlivých složek marketingového mixu a prostředí, ve kterém se basketbalový klub BK Lions Jindřichův Hradec nachází. Na základě rozboru a výsledků marketingové situační analýzy jsou navržena vhodná doporučení směřující ke zvýšení efektivnosti marketingového mixu klubu. Úvodní část práce je zaměřena na popis marketingového mixu a situační analýzy v teoretické …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to carry out an analysis of each part of marketing mix and the environment in which the BK Lions Jindřichův Hradec basketball club is situated. Suitable and applicable recommendations are suggested to make the marketing mix more effective based on analysis of marketing situation. The first part is focused on describing the marketing mix and marketing situational analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45189
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedoucí: Petr Svoboda
- Oponent: Hana Ezrová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45189
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing analysis of a selected company
Tomáš Růžička -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková