Bc. Natálie Ševčíková

Diplomová práce

Event marketing jako nástroj pro podporu univerzitního sportu

Event Marketing as a Tool to Support University Sports
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem event marketing a jeho potenciálním využitím jako podpora univerzitního sportu. Teoretická část definuje základní pojmy jako jsou event marketing, sport a marketing sportu a v závěrečné části se zaměřuje na marketingový výzkum. Praktická část představuje Českou asociaci univerzitního sportu s následnou analýzou její dosavadní marketingové činnosti a jsou odhaleny aktuální …více
Abstract:
The diploma thesis focuses on the topic of event marketing and its potential use as a support for university sports. The theoretical part defines basic concepts such as event marketing, sports and sports marketing, and the final part focuses on marketing research The practical part presents the Czech Association of University Sports with a subsequent analysis of its marketing activities to date, and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Ševčíková, Natálie. Event marketing jako nástroj pro podporu univerzitního sportu. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe