Iveta Maurerová
Master's thesis
Marketingová strategie nadačního fondu
Marketing Strategy of the Endowment Fund
Abstract:
Tato diplomová práce na téma "Marketingová strategie nadačního fondu" se zabývá činností neziskových organizací a jejich metodami a principy. V teoretické části jsou definovány významné pojmy související s marketingem a marketingovou strategií, dozvíte se, jak jsou nadační fondy financovány, co vše obnáší jejich vznik, jeho orgány, formy PR v neziskových organizacích, cílové skupiny, či konkurenční …moreAbstract:
This diploma thesis on the topic "Marketing strategy of an endowment fund" deals with the activities of non-profit organizations and their methods and principles. In the theoretical part, I define important concepts related to marketing and marketing strategy, you will learn how foundation funds are financed, what their creation entails, its bodies, forms of PR in non-profit organizations, target groups …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michal Kuběnka, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Maurerová, Iveta. Marketingová strategie nadačního fondu. Pardubice, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Návrh plánu na založení nestátní neziskové organizace
Kristýna Pokorná -
Zpracování plánu založení neziskové organizace
Petra Šťastná -
Řízení a financování neziskové organizace
Tomáš Bláha -
Malé a velké neziskové organizace nadačního typu
Nicole Augustinová -
Branding vybrané neziskové organizace
Kateřina TOUPALOVÁ -
Podíl neziskové organizace na zapojení občanské společnosti do cestovního ruchu
Aneta Mizerová