Methods of usability testing and recommendations for the online ticket booking system – Yuliya Boda
Yuliya Boda
Bakalářská práce
Methods of usability testing and recommendations for the online ticket booking system
Metody testování použitelnosti a rekomendace pro online systém rezervace jízdenek
Anotace:
Cestování dnes zahrnuje prolínání online a offline služeb a nákup jízdenek prostřednictvím aplikací a online služeb je téměř běžnou cestovatelskou zkušeností. Většina hlavních dopravců má také vlastní aplikace pro nákup a rezervaci jízdenek. Bakalářská práce má za cíl provést analýzu usability a možná doporučení pro systém nákupu jízdenek v rámci mobilní aplikace pro nákup jízdenek na dálkové autobusové …víceAbstract:
Traveling today involves online and offline services, and buying tickets through apps and online services is almost a common travel experience. Most major carriers also have their own applications for purchasing and booking tickets.The aim of this thesis is to carry out a usability analysis and possible recommendations for a ticket purchase system within the mobile application for long-distance bus …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76917
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2019
- Vedoucí: Filip Dědic
- Oponent: Julia Shkatova
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76917
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Design kurzu zaměřeného na monitoring technologií určeného pro rodiče dětí na základní škole
Daniela Kasalová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Stav a hodnocení integrační politiky cizinců-třetizemců na území Olomouckého kraje perspektivou sociálních pracovníků Centra na podporu integrace cizinců v Olomouci
Daria Telnova -
Design analytických metrik jako výstup kolaborativní imerzivní virtuální reality zaměřené na vzdělávací procesy
Jan Fitz -
Prototype design for the Setkávač mobile application according to the UI/UX design principles
Elina Salnikova -
Uživatelské testování mobilních verzí online katalogů knihoven
Karel Pospíšil -
Uživatelské testování platforem podporující sdílenou ekonomiku
Josef Brym -
Uživatelské testování webových stránek startupového akcelerátoru
Tereza Karhanová