Jazykové schopnosti dětí s narušeným vývojem řeči s využitím metody D. B. Elkonina – Bc. Alice Kramářová
Bc. Alice Kramářová
Bakalářská práce
Jazykové schopnosti dětí s narušeným vývojem řeči s využitím metody D. B. Elkonina
The language abilities of children with disturbed speech development using the Elconin method
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá jazykovými schopnostmi dětí s narušeným vývojem řeči s využitím metody D. B. Elkonina. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola popisuje jednotlivá stadia ontogenetického vývoje řeči, charakterizuje jazykové roviny a narušený vývoj řeči. Druhá kapitola je zaměřena na jazykové schopnosti se zřetelem k fonematickému uvědomování. Definovány jsou zde pojmy jako komunikace …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the language abilities of children with disturbed speech development using the Elconin method. The thesis is divided into three chapters. The first chapter describes individual stages of ontogenetic speech development, characterizes language levels and disturbed speech development. The second chapter is aimed to the language abilities considering phonematic awareness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/u8xbn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikační kompetence u dětí se specificky narušeným vývojem řeči
Martina Kaderková -
Integrace dětí se specificky narušeným vývojem řeči z pohledu logopeda speciálně pedagogického centra
Michaela Mlynárová -
Diagnostika komunikačních kompetencí žáků se specificky narušeným vývojem řeči na prvním stupni základní školy
Marína Štibrányiová -
Specificky narušený vývoj řeči z pohledu ruské logopedické praxe
Radka Tumová -
Specificky narušený vývoj řeči z pohledu klinického logopeda
Barbora Valchářová -
Realizace logopedické intervence u dětí s opožděným a specificky narušeným vývojem řeči v mateřské škole
Vanda Špičková -
Využití psychomotoriky v rámci podpory vývoje žáka se specificky narušeným vývojem řeči
Marie Misařová -
Žák se specificky narušeným vývojem řeči a specifickými poruchami učení
Barbora Aujezdská