Povědomí o společenské odpovědnosti firem u spotřebitelů – Bc. Anna Patočková
Bc. Anna Patočková
Master's thesis
Povědomí o společenské odpovědnosti firem u spotřebitelů
Awareness of corporate social responsibility among consumers
Abstract:
Tato diplomová práce zkoumá povědomí o společenské odpovědnosti firem u spotřebitelů. Stěžejním cílem práce je zjistit rozsah informovanosti spotřebitelů týkající se společenské odpovědnosti firem a následně firmám podat doporučení, které povedou k případnému zvýšení povědomí. Z důvodu komplexního naplnění hlavního cíle jsou v práci stanoveny i cíle dílčí, které vycházejí se sestavených výzkumných …moreAbstract:
This diploma thesis is focused on the examination of awareness of corporate social responsibility among consumers. The main goal of this thesis is to determine the extent of consumer awareness regarding corporate social responsibility and then create a set of recommendations for companies that will lead to a possible increase in awareness. Due to the comprehensive fulfilment of the main goal, partial …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Hana Porkertová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia