Strukturované učení u dětí s poruchami autistického spektra – Mgr. Jitka Mikuláštíková
Mgr. Jitka Mikuláštíková
Bakalářská práce
Strukturované učení u dětí s poruchami autistického spektra
TEACCH programme of children with autistic spectrum disorder
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjistit a popsat vliv strukturovaného prostředí na tři konkrétní žáky s PAS po dobu tří let. Dále zjistit a popsat vliv strukturovaného učení na rozvoj jejich osobnosti v oblasti komunikace, motoriky, sebeobsluhy a myšlení. Teoretická část práce se zabývá problematikou poruch autistického spektra. Popisuje historii pojmu PAS, jeho pojetí, projevy a chování dětí s PAS. Přibližuje …víceAbstract:
The goal of my bachelor´s work is to find out and describe the effect of the TEACCH programme on children with autistic spectrum disorder. Another goal is to find out and describe the effect of this programme on growth of their personality, communication skills, thinking, self-control and motivation. The theoretical part is about autistic spectrum disorder. It describes history of autistic spectrum …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wv7qh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2013
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Zita Nováková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Jak pandemie ovlivnila život v rodinách s dítětem s poruchou autistického spektra
Karolína Hanzlíková -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Podpůrná opatření a jejich vliv na inkluzi dítěte s poruchami autistického spektra v běžné mateřské škole
Blanka Konečná -
Vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra na 1. stupni Základní školy
Lenka Drábková -
Sekvenční variabilita lidského mitochondriálního genomu a její význam v patogenezi poruch autistického spektra
Natálie Sedláková -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole speciální
Ilona Křikavová -
Výuka matematiky dětí s poruchou autistického spektra
Lenka Dolíhalová