Návrh marketingové strategie pro online rodinné únikové hry od Světa vzdělání – Michael Harom
Michael Harom
Bakalářská práce
Návrh marketingové strategie pro online rodinné únikové hry od Světa vzdělání
A Suggestion of a Marketing Strategy for Online Family Escape Games by Svět vzdělání
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je sestavení návrhu marketingové strategie spolku Svět vzdělání, z.s. Teoretická část se věnuje marketingové strategii, marketingovému mixu, analýze zákazníků, konkurence a sociálním sítím. Tyto poznatky jsou využity v analytické části, kde je popsán podnik jako takový, produkt a současná strategie spolku. Výsledkem je návrh mediálního plánu od 1. července 2021 až 30 …víceAbstract:
The subject of this Bachelor thesis is to put together a suggestion of a marketing plan for a Svět vzdělání, z.s. association. The theoretical part is focused on a marketing strategy, marketing mix, customer analysis, competition analysis and social network. These findings are used in the analytical part where the business, the product and the current strategy of the association is descriped. The result …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Michal Mervart, MBA
- Oponent: Lucie Mašterová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Daniel Rosa -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová -
Marketingová strategie podniku
Michaela Vinklerová -
Marketingové strategie a jejich vliv na cenotvorbu firmy
Rodion Konovalov -
Změna marketingové strategie hotelu Art Deco Imperial v Praze
Iveta Kubejová -
Soupeření s giganty. Strategie přežití malých firem na globálním trhu
Ondřej Gruntorád