Budování značky zaměstnavatele – Bc. Markéta Košťálová
Bc. Markéta Košťálová
Diplomová práce
Budování značky zaměstnavatele
Employer Branding
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu budování značky zaměstnavatele vevybraném podniku. Hlavním cílem práce je vyhodnotit aktuální stav budování značkyzaměstnavatele, zpracovat analýzu na základě výzkumných metod sběru dat, sestavit hodnotu,kterou společnost jako zaměstnavatel nabízí, a poté navrhnout takové nástroje, které povedouk optimalizaci budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti …víceAbstract:
This thesis is focused on analysis of the Employer Branding of selected company. Themain target of the thesis is to evaluate the current state of the Employer Branding, to processthe data based on the result of the statistical methods, to compile company’s offering value asemployer and to suggest improvements of activites that will optimize the Employer Brandingof chosen company.The thesis is divided …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Martina Fejfarová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Hodnotová nabídka zaměstnavatele
Stanislav Švec -
Budování značky zaměstnavatele
Tereza Machová -
Značka zaměstnavatele společnosti PwC
Li Li Luu -
Optimalizace strategie značky zaměstnavatele a personálního marketingu společnosti
Klára Žáková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Tereza Horáková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Klára Třmínková -
Budování značky zaměstnavatele
Zuzana Stroblová -
Employer Branding
Karolína Nejtková
Název
Vložil
Vloženo
Práva