Komparace poboček firmy 3M v Česku a Slovensku prostřednictvím kvantitativní interkulturní metodologie Globe s aplikací výsledků na marketing management – Michaela Čiháková
Michaela Čiháková
Diplomová práce
Komparace poboček firmy 3M v Česku a Slovensku prostřednictvím kvantitativní interkulturní metodologie Globe s aplikací výsledků na marketing management
Comparison 3M subsidiaries in the Czech and Slovak through quantitative methodologies intercultural Globe with applications of marketing management
Anotace:
Cílem diplomové práce je interkulturní porovnání poboček společnosti 3M v České republice a na Slovensku za využití studie GLOBE v komparaci s metodou Geerta Hofstedeho a jeho pět hlavních dimenzí. K tomuto proběhne dotazníkové šetření (dle původních otázek studie Globe) mezi zaměstnanci právě daných poboček v Praze a Bratislavě. Výsledky vzešlé z této výzkumné metody budou použity pro osvětlení kulturních …víceAbstract:
The goal of this thesis is cross-cultural comparation of Czech and Slovak subsidiary of 3M Company. It will be reached through GLOBE study in comparison with Geert Hofstede method and its five main cultural dimensions. Questionnaire research will be conducted for achieving this goal ( according to original questionnaire of GLOBE study) among employees of mentioned subsidiaries in Prague and Bratislava …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49707
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2016
- Vedoucí: Pavel Čejka
- Oponent: Petr Laník
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČIHÁKOVÁ, Michaela. \textit{Komparace poboček firmy 3M v~Česku a~Slovensku prostřednictvím kvantitativní interkulturní metodologie Globe s~aplikací výsledků na marketing management}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/5nvmwe/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49707
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Global Marketing and Local Culture
Giorgi Tugushi -
Global marketing and local culture
Marzhan Aliyeva -
Global Marketing and Local Culture
Dimitri Kartozia -
Destination Marketing: Promoting Cappadocia in terms of heritage and culture
Zeynep Çizmeci -
The Importance of Culture-oriented Marketing Strategies Influencing Japanese Tourists
Alina Fedorova -
Interkulturální management
Petr Petz -
Knowledge management as an agent of culture change
Alina Sabitova -
Podniková kultura mezinárodní společnosti
Karolína Kovářová