Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Zoo Brno – Dalibor Antonín
Dalibor Antonín
Bakalářská práce
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Zoo Brno
Marketing Communication of Contributory Organisation - Zoo Brno
Anotace:
Bakalářská práce popisuje analýzu marketingové komunikace Zoo Brno se zaměřením na využívání nástrojů marketingového mixu. Práce si bere za cíl zanalyzovat procesy marketin-gové komunikace a jak je tato komunikace vnímána veřejností a návštěvníky Zoo Brno. Předložená bakalářská práce analyzuje dva základní komunikační kanály, kterými se Zoo Brno prezentuje, a to online a tištěnou reklamu. U online …víceAbstract:
This bachelor thesis presents the marketing communication analysis of ZOO Brno with an emphasis on the use of marketing mix tools. The work aims to analyze the processes of marketing communication and how this communication is perceived by the public and visi-tors of the Brno ZOO. This bachelor thesis analyzes two basic communication channels used by the Brno ZOO, namely online and printed advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Antonín, Dalibor. Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Zoo Brno. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové komunikace města Brna, kampaň kopeme za Brno
Pavel Havlík -
Marketingová komunikace symfonického orchestru ke generaci Z
Tereza Přidalová -
Marketingová komunikace vybrané vysoké školy
Bára Ostřížková -
Integrovaná marketingová komunikace Národního divadla v Brně
Hana Langerová -
Porovnání marketingové komunikace vybrané veřejné vysoké školy a soukromé vysoké školy
Diana Jaklová -
Marketingová komunikace na Mendelově univerzitě v Brně
Mai Anh Voová -
Marketingová komunikace hotelu v Brně
Martina Špačková -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová