Marketingová strategie cestovní agentury Sportcentrum – Eva Jakubcová
Eva Jakubcová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie cestovní agentury Sportcentrum
Marketing strategy of travel agency Sportcentrum
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou strategii a analýzu cestovní agentury Sportcentrum sídlící v Jičíně. V práci jsou popsány zásadní pojmy marketingu, jako je například marketingový mix či SWOT analýza, a rovněž i pojmy z oblasti cestovního ruchu, což je například výklad pojmu cestovní agentura. Postupy jsou následně implementovány na případu cestovní agentury Sportcentrum a jimi nabízených …viacAbstract:
The bachelor thesis is focused on the marketing strategy and analysis of travel agency Sportcentrum, which is based in Jičín. It describes the basic concepts of marketing, such as marketing mix or SWOT analysis. It also deals with concepts in the field of tourism, for example the concept of travel agency. Implementation includes characteristic of the travel agency Sportcentrum and offered services …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 8. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB13242
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2021
- Vedúci: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Gabriela Slaninová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 9. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / odbor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketingová strategie marketingových agentur
David Artur Fiedler -
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
Marketingová strategie pro digitální marketingovou agenturu
Šárka Müllerová -
Význam marketingu pro realitní agentury - marketingová strategie společnosti KOVA Reality s.r.o.
Petr Janský -
Marketingová strategie reklamní agentury
Jakub Szlaur -
Marketingová strategie personální agentury REED se zaměřením na cílovou skupinu v IT oblasti
Barbora Procházková -
Event marketingová strategie digitální agentury Taste
Nikola Bartošová -
Návrh inovativní marketingové strategie pro začínající překladatelskou agenturu
Lukáš Městka
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
15. 9. 2021
Kohout, J.
15. 9. 2021