Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně vybraného produktu – Ing. Anna Kolomazníková
Ing. Anna Kolomazníková
Bakalářská práce
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně vybraného produktu
Design and evaluation of a marketing campaign of this product
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové kampaně z roku 2014 a návrhem nové marketingové kampaně pro rok 2015. Práce obsahuje rozbor současného stavu jednotlivých klubů Holmes Place na českém území a je doložena teoretickými znalostmi a ověřena reálnou praxí. S pomocí interních zdrojů bude vytvořen návrh marketingové kampaně pro rok 2015, který bude poté prezentován vedoucím pracovníkům společnosti …víceAbstract:
This bachelor thesis is a analysis marketing campaigns in 2014 and design new campaign for year 2015. The work includes an analysis of the current state of individual clubs Holmes Place on Czech territory and she is supported by theoretical knowledge and verified by real-life practice. With the help of internal resources will be designed marketing campaign for year 2015 which will then be presented …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yvwey/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová analýza značky Ukrainian Small Models
Oleksandra Semenyuk -
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová