Ing. Anna Kolomazníková

Bakalářská práce

Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně vybraného produktu

Design and evaluation of a marketing campaign of this product
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové kampaně z roku 2014 a návrhem nové marketingové kampaně pro rok 2015. Práce obsahuje rozbor současného stavu jednotlivých klubů Holmes Place na českém území a je doložena teoretickými znalostmi a ověřena reálnou praxí. S pomocí interních zdrojů bude vytvořen návrh marketingové kampaně pro rok 2015, který bude poté prezentován vedoucím pracovníkům společnosti …více
Abstract:
This bachelor thesis is a analysis marketing campaigns in 2014 and design new campaign for year 2015. The work includes an analysis of the current state of individual clubs Holmes Place on Czech territory and she is supported by theoretical knowledge and verified by real-life practice. With the help of internal resources will be designed marketing campaign for year 2015 which will then be presented …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: PhDr. Slavomír Paravičiny

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace