Klasifikace žáků se specifickými vzdělávacími potřebami – Mgr. Jan Olbert
Mgr. Jan Olbert
Bakalářská práce
Klasifikace žáků se specifickými vzdělávacími potřebami
Classification of pupils with special educational needs
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá klasifikací žáků se specifickými vzdělávacími potřebami. Možnosti, jak je můžeme klasifikovat. Pojednává o typech a způsobech klasifikace. Tuto problematiku nelze přesně popsat v nějaké příručce. Klasifikace je závislá na učiteli, rodičích a vzájemné spolupráci s poradenskými zařízeními.Abstract:
Bachelor thesis called "Classification of pupils with special educational needs“ refers to the issue of pupils with special educational needs.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v8ohw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2013
- Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová -
Žák se selektivním mutismem na základní škole pro žáky se specifickými poruchami učení - případová studie
Veronika HOLUBOVÁ -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se specifickými poruchami učení v prostředí SŠ
Jana Zoubková -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Postoje učitelů ZŠ a MŠ Kladno k žákům se specifickými poruchami učení a chování, zejména se zřetelem k ADHD
Hana Dlouhá -
Utváření klimatu školní třídy se žákem se specifickou poruchou chování
Marie NAJMONOVÁ -
Informovanost pedagogů na 2. stupni ZŠ o specifikách práce se žáky se SPU
Aneta MAKOVCOVÁ