České muzeum a mezinárodní publikum. – Pavla Suchánková
Pavla Suchánková
Bachelor's thesis
České muzeum a mezinárodní publikum.
Czech Museum and International Audience
Anotácia:
Tato bakalářské práce se zabývá problematikou mezinárodních návštěvníků muzejních institucí. Hlavním cílem práce je charakterizovat segment zahraničních návštěvníků za účelem navržení vhodných marketingových strategií vedoucích k efektivnější práci s touto skupinou, tak aby byly aplikovatelné i v rámci českých muzeí. Teoretická část práce je zaměřena na základní definice a teorie marketingu, zejména …viacAbstract:
The Bachelor thesis deals with the issue of international visitors of the museum institutions. The main aim of this work is to characterize the segment of foreign/international visitors in order to design appropriate marketing strategies leading to more effective work with this group and being applicable even in the context of Czech museums. The theoretical part is focused on the basic definitions …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 3. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/58561
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 9. 2014
- Vedúci: Anna Janištinová
- Oponent: Jitka Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/58561
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Sustainable tourism in the National Park “Bjeshkët e Namuna”Case Study of the Western Balkans Triangle National Parks of Kosovo, Montenegro, and Albania
Azdren Doli -
A study of recreational use of the selected national parks in the Czech Republic and Finland
Eemeli Kokko -
Národní muzea Skotska jako organizace a Národní muzeum Skotska a jeho expozice
Zdeněk Kocourek -
T: Národní muzeum fotografie v Jindřichově Hradci
Josef Dohnal -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova