Internetový marketing společnosti OMI, s.r.o. – Bc. Marek OCELÍK
Bc. Marek OCELÍK
Diplomová práce
Internetový marketing společnosti OMI, s.r.o.
Internet marketing of the company OMI, s.r.o.
Anotace:
Práce se zabývá analýzou internetového marketingu konkrétní společnosti. Hlavní zaměření je věnováno uživatelskému testování použitelnosti webových stránek této firmy. Postupně byly testovány čtyři verze webových stránek, kdy po každém kole testování proběhly úpravy daného návrhu tak, aby se omezili chyby v použitelnosti jež respondenti uváděli. Výsledné nové webové stránky společnosti OMI, s.r.o. …víceAbstract:
This thesis deals with the analysis of the internet marketing of the company OMI, s.r.o. Main focus is on the usability testing of website of the company. There was tested four versions of the website design. After every testing was changes because of the usability errors. New website of the enterprise OMI, s.r.o. fulfilled the usability claims. It also has way better results in web analytics. In the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2015
Zveřejnit od: 23. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jan Závodný Pospíšil, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OCELÍK, Marek. Internetový marketing společnosti OMI, s.r.o.. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol a aplikovaná ekonomická studia
Práce na příbuzné téma
-
Analýza metodik testování použitelnosti internetových B2C obchodů
Martin Homola -
Testování použitelnosti internetových stránek vzdělávacích institucí
Jan Valošek -
Testování použitelnosti uživatelského rozhraní internetového bankovnictví studentských účtů bank v ČR
Lukáš Racek -
Testování použitelnosti elektronického obchodu
David Kaválek -
Testování použitelnosti transakčního webu
Lenka Luňáčková -
Uživatelské testování internetového obchodu se sportovním vybavením
Nikol Horáková -
Použitelnost webových stránek a její testování
Klára Paťavová -
Testování použitelnosti uživatelského rozhraní e-shopů
Michal Semerád
Název
Vložil
Vloženo
Práva