Jan Fuller

Master's thesis

Využití nástrojů politického marketingu v předvolební kampani ODS ve volbách do krajského zastupitelstva Jihomoravského kraje 2012

The use of political marketing tools in the campaign for regional elections of the South Moravian Region 2012
Abstract:
Práce analýzuje způsoby, jakými jsou Občanskou demokratickou stranou využívány metody politického marketingu v předvolební kampani ve volbách do krajského zastupitelstva Jihomoravského kraje v roce 2012
Abstract:
The diploma thesis analyzes the ways in which the Civic Democratic Party use methods of political marketing in the election campaign for regional elections of the South Moravian Region in 2012
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 5. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 1. 2013
  • Supervisor: Jana Boučková
  • Reader: Dušan Procházka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34465