Building a personal brand on social media – Robin Curtis
Robin Curtis
Bakalářská práce
Building a personal brand on social media
Budovaní osobního brandu na sociálních médií
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje techniky brandingu sloužícímu k vytváření silné značky a kohézní identity značky pro jednotlivce, kteří chtějí využívat sociální média za účelem generování příjmů prostřednictvím osobního brandu. Účelem práce je vytvořit osobní brand na sociálních médiích s využitím teoretických znalostí získaných v průběhu bakalářské …víceAbstract:
This bachelor thesis analyses branding techniques for the creation of strong brand equity and a cohesive brand identity for individuals seeking to use social media in order to generate revenue through a personal brand. The purpose of this work is to create a personal brand on social media for myself with the use of theoretical knowledge gained throughout the thesis. The first part examines how leading …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82816
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Marija Zlatić
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82816
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Práce na příbuzné téma
-
Branding značky na sociální síti
Adrián Molota -
Osobní branding a jeho význam na začátku profesní kariéry
Iva Bernatíková -
Freelancing: podnikání na volné noze
Fialová Fialová -
Využití sociálních médií pro osobní branding
Anna Sviridova -
Potenciál a podoba služby kariérního poradenství pro osobní branding z pohledu personalistiky
Eliška Hubíková -
Branding – its history and new challenges
Gleb Ochkur -
Návrh obsahové marketingové strategie pro budování důvěry na sociální síti
Petra Durcová -
Osobní branding fotografa
Eva Hůlová