Online advertising: a case study of a company – Ekaterina Kichneva
Ekaterina Kichneva
Bakalářská práce
Online advertising: a case study of a company
Abstract:
Aim of this bachelor thesis is to develop an advertising campaign in social networks for beauty Studio "My ideal". The thesis consists of two parts: theoretical and practical. The first part of the work is based on literary research. It is focused on the basic concepts of marketing, online marketing, its pros and cons for business. Various types of advertising on the Internet and also social networks …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Miloš Ulman, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Business Promotion using Social Media
Yelizaveta Zagranyuk -
Use of Social Media for Marketing and Promotion of B2C business and its effect on overall reputation in the Czech Republic
Yuriy Partala -
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Advertising on social networks
Fei YUAN -
Social Networks and its Marketing Potential for small and medium Enterprises
Alina Kovalenko
Název
Vložil
Vloženo
Práva