Strategická analýza pobočky nadnárodní společnosti – Ing. Barbora Anthová
Ing. Barbora Anthová
Diplomová práce
Strategická analýza pobočky nadnárodní společnosti
Strategic Analysis of the Branch of the Multinational Company
Anotace:
Předmětem diplomové práce je uskutečnit strategickou analýzu nadnárodního podniku. V teoretické části je popsán pojem nadnárodní společnost a její moţné vstupy na zahraniční trh. Dále se teoretická část zaměřuje na strategickou analýzu a její metody: PEST analýza, analýza oborového okolí, Porterova analýza pěti sil, analýza zdrojů podniku, finanční analýza a SWOT analýza. Všechny metody uvedené v teoretické …víceAbstract:
The subject of thesis is realize strategic analysis multinational company. In theoretic parts is described conception transnational company and her possible to entry to the foreign marketplace. We also describe the strategic analysis and her methods: PEST analysis, Porter’s five forces analysis, resource analysis company, financial analysis and SWOT analysis. In practical parts are method used to analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bjsyf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Multinational Companies’ Headquarters and Its Growing Strategies
Mauricio Sinta Costilla -
Strategic Analysis of the Branch of the Multinational Company
Jakub Piskla -
CorporateMetrics Methodology Application for the Market Risk Quantification in the Multinational Company
Kexin Zhang -
Strategic Analysis of the Branch of the Multinational Company
Lenka Poklopová -
Multinational brands versus local brands on the Czech market
Karolina Pořízková -
Strategy formulation for a national branch of selected multinational IS/ICT company
Dominika Lukáčová -
Strategická analýza pobočky nadnárodní společnosti
Igor Vráblík -
Diversity management in a subsidiary of a multinational corporation
Adela Fischerová