Mgr. Šárka Hamplová, BBA

Diplomová práce

Kupní chování spotřebitelů při výběru pleťové kosmetiky

Purchasing Behaviour of Consumers Selecting Skin Care Products
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou kupního chování spotřebitelů při výběru pleťové kosmetiky. Teoretická část se blíže věnuje zpracování hlavních faktorů a marketingu. Praktická část uvádí šetření, které analyzuje spektrum několika faktorů, jež ovlivňují jedince při nákupu. Dotazníková metoda je zaměřena na žákyně středních škol a na ženy ve středním a zralejším věku. Následuje porovnání rozdílných …více
Abstract:
The diploma thesis is focused on the problematics of buying behaviour during selection of skin cosmetics. Theoretic part is closer focused on analysis of main factors and marketing. Practical part shows investigation which analyses the spectrum of several factors which have influence to individuals during buying. The questionnaire method aims at schoolgirls of secondary school and at women in the middle …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 5. 2017
  • Vedoucí: RNDr. Barbora Javorová
  • Oponent: Ing. Peter Marinič, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro střední školy