Rozvíjení kompetence k řešení problémů v předškolním období prostřednictvím hlavolamů – Pavla Nývltová
Pavla Nývltová
Bachelor's thesis
Rozvíjení kompetence k řešení problémů v předškolním období prostřednictvím hlavolamů
Rozvíjení kompetence k řešení problémů v předškolním období prostřednictvím hlavolamů
Abstract:
Ve své práci se věnuji problematice rozvíjení kompetence k řešení problémů u předškolních dětí. V teoretické části práce se zabývám vývojem myšlení dítěte v závislosti na různých faktorech, jakými jsou volba her a hraček, učení a motivace, prostorová představivost, strategie k řešení problémů. U dětí předškolního věku je nejúčinnějším nástrojem k rozvoji kompetence k řešení problémů správná …moreAbstract:
In my work, I described the development of competencies to solve problems in preschool children. The theoretical part deals with the development of thinking in the child depending on various factors such as choice of games and toys, learning and motivation, spatial imagination, problem-solving strategies. For preschool children is the most effective tools to develop skills to solve …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 7. 2010
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB1155
Thesis defence
- Date of defence: 23. 8. 2010
- Supervisor: Jana Cachová
- Reader: Eva Krejčová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NÝVLTOVÁ, Pavla. \textit{Rozvíjení kompetence k řešení problémů v předškolním období prostřednictvím hlavolamů}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, UHK, Přírodovědecká fakulta. 2010. Available from: https://theses.cz/id/5q82y3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Přírodovědecká fakultaBachelor programme / field:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Theses on a related topic
-
Prostorová orientace s tvořivou činností u dětí předškolního věku
Jana MENŠÍKOVÁ -
Samostatný pohyb a prostorová orientace dětí se zrakovým postižením v předškolním vzdělávání
Tereza JANDEJSKOVÁ -
Rozvíjení prostorové orientace dětí předškolního věku v prostředí bludiště
Renata ALBRECHTOVÁ -
Rozvoj geometrických představ a prostorové orientace u dětí předškolního věku pomocí pop-up knihy
Petra Vacková -
Rozvíjení orientace v prostoru u dětí předškolního věku prostřednictvím práce s mapou
Jarmila ZOUHAROVÁ -
Počáteční vývoj pravolevé a prostorové orientace v předškolním věku
Karolína BÍBOVÁ -
Metodika čtenářské pregramotnosti se zaměřením na rozvoj jazyka, řeči, časové a prostorové orientace
Lucie Černá -
Rozvoj prostorové orientace a samostatného pohybu dětí se zrakovým postižením předškolního věku
Eva BEDLÁNOVÁ