Rozvíjení kompetence k řešení problémů v předškolním období prostřednictvím hlavolamů – Pavla Nývltová
Pavla Nývltová
Bachelor's thesis
Rozvíjení kompetence k řešení problémů v předškolním období prostřednictvím hlavolamů
Rozvíjení kompetence k řešení problémů v předškolním období prostřednictvím hlavolamů
Anotácia:
Ve své práci se věnuji problematice rozvíjení kompetence k řešení problémů u předškolních dětí. V teoretické části práce se zabývám vývojem myšlení dítěte v závislosti na různých faktorech, jakými jsou volba her a hraček, učení a motivace, prostorová představivost, strategie k řešení problémů. U dětí předškolního věku je nejúčinnějším nástrojem k rozvoji kompetence k řešení problémů správná …viacAbstract:
In my work, I described the development of competencies to solve problems in preschool children. The theoretical part deals with the development of thinking in the child depending on various factors such as choice of games and toys, learning and motivation, spatial imagination, problem-solving strategies. For preschool children is the most effective tools to develop skills to solve …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 7. 2010
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB1155
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2010
- Vedúci: Jana Cachová
- Oponent: Eva Krejčová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NÝVLTOVÁ, Pavla. \textit{Rozvíjení kompetence k řešení problémů v předškolním období prostřednictvím hlavolamů}. Online. Bakalárska práca. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, UHK, Přírodovědecká fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/5q82y3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Přírodovědecká fakultaBachelor programme / odbor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Prostorová orientace s tvořivou činností u dětí předškolního věku
Jana MENŠÍKOVÁ -
Samostatný pohyb a prostorová orientace dětí se zrakovým postižením v předškolním vzdělávání
Tereza JANDEJSKOVÁ -
Rozvíjení prostorové orientace dětí předškolního věku v prostředí bludiště
Renata ALBRECHTOVÁ -
Rozvoj geometrických představ a prostorové orientace u dětí předškolního věku pomocí pop-up knihy
Petra Vacková -
Rozvíjení orientace v prostoru u dětí předškolního věku prostřednictvím práce s mapou
Jarmila ZOUHAROVÁ -
Počáteční vývoj pravolevé a prostorové orientace v předškolním věku
Karolína BÍBOVÁ -
Metodika čtenářské pregramotnosti se zaměřením na rozvoj jazyka, řeči, časové a prostorové orientace
Lucie Černá -
Rozvoj prostorové orientace a samostatného pohybu dětí se zrakovým postižením předškolního věku
Eva BEDLÁNOVÁ