Simulační hry v environmentální výchově – Mgr. Barbora Tichá
Mgr. Barbora Tichá
Bakalářská práce
Simulační hry v environmentální výchově
Simulation games in enviromental education
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o významu simulačních her v environmentální výchově. V praktické části je analyzována konkrétní simulační hra a prezentovány výsledky výzkumného šetření, které sledovalo vliv těchto her na utváření vztahu k životnímu prostředí.Abstract:
The bachelor work deals with the importace of maligering games in enviromental education. In the practical part a concrete maligering game is analyzed and results of experimental examination, that watched the effect of these games on forming a relation on the life enviroment, are presented.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ovtfq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2008
- Vedoucí: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
The Importance of Empowerment for Environmental education: A Case study in Czech Free Democratic School
Róza Fadrná -
The Integration of Selected Thematic Areas of the Cross-Curricular Subject Environmental Education into English Language Lessons
Alexandra Müllerová -
Environmental Education in ELT through "Green Songs"
Martina Macháčková -
Prožitková pedagogika ve výtvarné výchově.
Jiří POLÁK -
Náboženská tématika u vybraných menšin v ČR ve výuce prostřednictvím konstruktivistického přístupu a prožitkové pedagogiky
Dominika Racková -
Klíčové kompetence a jejich pojetí u učitelů primární školy
Martin Ptáčník -
Deskové hry a jejich vliv na klíčové kompetence žáků s mentální retardací.
Romana DENKOVÁ -
Deskové hry a jejich vliv na klíčové kompetence žáků s mentální retardací.
Romana DENKOVÁ