Staging of The Bear by Anton P. Chekhov – Jazmin Edeissa Cepeda
Jazmin Edeissa Cepeda
Diplomová práce
Staging of The Bear by Anton P. Chekhov
Staging of The Bear by Anton P. Chekhov
Anotace:
The concept of directing for dramatic theatre has greatly evolved over the years with individual theatre practitioners building on the work of other researchers in the field. The work of Constantin Stanislavski has set the base parameters for the exploration of how to work with an actor, keeping the truth of a character as the primary focus. Students of Stanislavski’s teachings have interpreted his …víceAbstract:
The concept of directing for dramatic theatre has greatly evolved over the years with individual theatre practitioners building on the work of other researchers in the field. The work of Constantin Stanislavski has set the base parameters for the exploration of how to work with an actor, keeping the truth of a character as the primary focus. Students of Stanislavski’s teachings have interpreted his …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/18800
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
- Vedoucí: Jitka GORIAUX
- Oponent: Michal ZAHÁLKA
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 7. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Dramatická umění / Režie činoherního divadla
Práce na příbuzné téma
-
Analýza dramatického textu podle Katie Mitchell, s praktickou ukázkou na dramatickém textu Mikea Bartletta Lovná zvěř, pod vedením Alexandry Bolfové v rámci předmětu Divadelní projekt V: Pravidelný text
Adéla Ohnheiserová -
Režie divadelní inscenace Cyrano z Bergeracu ve volné adaptaci Martina Crimpa
Petr Smyczek -
Krysař, komparace divadelní inscenace E F. Buriana (1940) a rozhlasové inscenace v režii Josefa Henkeho (1964), případová studie
Eliška FERFECKÁ -
Profesionální inscenace jako východisko pro divadelní výchovu a vzdělávání na příkladu inscenace Maryša Divadla Petra Bezruče
Marie Klemensová -
Režie inscenace Adam 2.0 (scénář: Matyáš Dlab a Otto Kauppinen) ve Studiu Marta
Matyáš Dlab -
Funkce režie při tvorbě divadelní inscenace
Aidana Nurakhimova -
Žánr jako způsob tematizace inscenace
Josef Kačmarčík -
Zvuk u inscenace Loupežníci ve Studiu Marta
Bohdana Sýkorová
Název
Vložil
Vloženo
Práva