The Comparison of Teaching Methods in TEFL and their Outcomes at Different Types of Secondary Schools – Darina MAHROVÁ
Darina MAHROVÁ
Diplomová práce
The Comparison of Teaching Methods in TEFL and their Outcomes at Different Types of Secondary Schools
The Comparison of Teaching Methods in TEFL and their Outcomes at Different Types of Secondary Schools
Abstract:
Cílem této diplomové práce bylo prověřit výstupní úroveň studentů různých typů středních škol v Ostravě a zjistit, zda se metody užívané jednotlivými vyučujícími mění v závislosti na typu školy, kde pracují. K dosažení tohoto cíle byl použit rozřazovací test, který byl zadán 276 studentům osmi škol, které reprezentovaly šest různých typů středoškolských zařízení. Studenti byli rovněž požádáni, aby …víceAbstract:
The purpose of this master thesis was to investigate the levels of English of senior students attending different types of high schools in Ostrava and to find out if the teaching methods applied by the teachers differ depending on the type of school they work in. In order to do so, a placement test was administered to 276 students from eight schools of six different types. They were also asked to fill …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2011
Zveřejnit od: 22. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Markéta Bilanová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAHROVÁ, Darina. \textit{The Comparison of Teaching Methods in TEFL and their Outcomes at Different Types of Secondary Schools}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Filozofická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/5r2b1t/.
Jak správně citovat práci
MAHROVÁ, Darina. The Comparison of Teaching Methods in TEFL and their Outcomes at Different Types of Secondary Schools. Ostrava, 2011. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka pro SŠ - Učitelství francouzského jazyka pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Čeština pro cizince. Současné učebnice a Společný evropský referenční rámec
Irena Brychnáčová -
Čeština pro cizince. Současné učebnice a Společný evropský referenční rámec
Irena Brychnáčová -
Jazykový obsah učebnic francouzštiny a referenční úroveň A1
Petra Suquet -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ -
Pojetí mediace ve výuce angličtiny jako cizího jazyka v souladu s aktualizovanou podobou Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Jan HOSTAŠ -
Práce s textem v učebnicích češtiny pro cizince na úrovni A dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Ivana Ptáčková -
Analýza souladu deklarované úrovně učebnic německého jazyka pro ZŠ se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky z hlediska lexika
Eva KOLÁŘOVÁ -
Práce s textem v učebnicích češtiny pro cizince na úrovni A dle Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
Ivana Ptáčková