Analýza konkurenceschopnosti vybraného fitness centra – Eliška Králíková
Eliška Králíková
Bakalářská práce
Analýza konkurenceschopnosti vybraného fitness centra
A Competitiveness Analysis of a Selected Fitness Center
Abstract:
This bachelor's thesis is focused on competitiveness of a selected fitness centre. The theoretical part of the thesis was compiled by collecting information from secondary sources and contains information about competitiveness and selected strategic marketing analyses. The goal of the analytical part was processing of analysis of the current state of the selected fitness centre among its competitors …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na konkurenceschopnost vybraného fitness centra. Teoretická část práce byla zpracována na základě odborných sekundárních zdrojů a obsahuje informace o konkurenceschopnosti a vybraných strategických marketingových analýzách. Cílem praktické části bylo zpracování analýzy současného stavu vybraného fitness centra mezi konkurenty na trhu. Na základě výsledků analýz provedených …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Králíková, Eliška. Analýza konkurenceschopnosti vybraného fitness centra. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk pro manažerskou praxi / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost podniků v sektoru služeb
Pavel Cepák -
Konkurenceschopnost firmy ArcelorMittal Tubular Products Karviná a.s.
Kateřina Paululiková